33-34 уроки. Практикум з використання інформаційних технологій. Сторітеллінг: створюємо власні історії.

 Практикум з використання інформаційних технологій. Сторітеллінг: створюємо власні історії.

 На цьому уроці ти дізнаєшся як у вигляді презентації створити власну історію.

Уважно прочитай та проаналізуй теоретичний матеріал:

За допомогою презентації можна створити цікаву історію, вибравши героя, сюжет для

історії, дібравши відповідні яскраві зображення, фони, кольори. До кожного слайда можна

записати голосом саму історію, зберегти презентацію у форматі відео, після чого поділитися

нею в Інтернеті, щоб її могли послухати інші люди, зрозуміти головну мету такої історії та

почати створювати й розповідати власні цікаві історії.

Цікаво!

Сторітеллінг - це технологія створення розповіді за допомогою спеціальної програми.

Під час створення плану історії можна дотримуватися такого алгоритму:

1. Обрати героя.

2. Обрати умови, у яких він буде жити і діяти.

3. Обрати проблему, яку він хоче вирішити.

4. Визначити умови, які йому заважають досягти мети й з якими він має боротися.

5. Обрати засоби, якими він досягатиме мети.

6. Описати дії героя для досягнення мети.

Створимо проєкт “Історія про Білочку”.

Сплануємо і підготуємо матеріали для історії у вигляді презентації для дітей 5 років

за текстом: КАЗОЧКА ПРО БІЛОЧКУ.

Етап 1. Планування.

Мета: створити для дітей 5 років яскраву історію про Білочку.

1. Обрати героя — Білочка.

2. Обрати умови, у яких герой буде жити й діяти: ліс, лісові звірята (їжачок), з якими

товаришує Білочка. Восени Білочка збирає ягоди, гриби, горішки до свого будиночка

(дупла).

3. Обрати проблему, яку герой хоче вирішити: Білочка хоче знайти їжу на зиму замість

горішків, які зникли з її будиночка.

4. Визначити умови, які заважають герою досягти мети і з якими він має боротися:

Білочка не знає, де швидко знайти на зиму потрібну їжу. Вона шукає допомогу.

5. Обрати засоби, якими герой досягатиме мети: друзі Білочки всі разом назбирали яблук

та горішків і подарували Білочці. Білочка подякувала, спекла яблучний пиріг та

запросила всіх у гості.

6. Зробити висновки.

7. Створити сценарій історії та визначити її структуру.

Етап 2. Підготовчий.

В Інтернеті знайди зображення: білочки, їжачка та інших лісових друзів, зображення лісу

взимку та восени, дупла, горішків, ягід, яблук, яблучного пирога, пенька замість столу

для частування гостей або вибери у    папці.

Текст казки розбити на частини — для кожного підготовленого слайда за сценарієм. При

цьому можна виділити такі сюжетні лінії і для кожної з них створити слайд:

1-й слайд — титульний: з назвою, метою та авторами;

2-й — життя Білочки в лісі, з друзями;

3-й — раптове з’ясування, що запасів немає;

4-й — зустріч з їжачком та рішення їжачка допомогти — принести яблука;

5-й — розповідь їжачка друзям про горе Білочки та їх рішення допомогти Білочці —

принести горішки, яблука, ягоди;

6-й — частування друзів яблучним пирогом.

Останній — з висновками.

Етап 3. Створення презентації.

Спочатку один малюнок слід зробити фоном для презентації — це ліс, в якому жила

Білочка. Далі на кожний слайд слід розмістити зображення всіх учасників кожної 

сюжетної лінії. Та зберегти отриману презентацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Посилання на підручник інформатики

 Підручник для 6 класу НУШ